سلام

راستش من دختری هستم که تن به رابطه دوستی نمی دادم و حتی نگاهمم همیشه کنترل می کنم ولی موضوع اینه که یه آقایی دو ماه به خاطر همکاری شغلی که با هم داشتیم راه شون به پی وی من باز شد و من برخلاف همیشه نمی تونستم بلاک کنم و از ایشون دور باشم.

خلاصه بعد این دو ماه تصمیم گرفتیم ۵ ماه دیگه برای مطالعه درس هامون همکاری کنیم و نتیجه مثبتی گرفتیم، مشکلم از وقتی شروع شد که بعد کم شدن دغدغه های درسی و کاری ایشون یواش یواش خواسته های گناه آلود ازم می خواستن و مجبور به قطع رابطه شدم و از تمامی پیام رسان ها هم خارج شدم.

این موضوع رو با خودشون در بین گذاشتم و گفتن :(من از اول این طور نبودم و با کسی دوست نبودم ولی الآن احساساتم دست خودم نیست و قبلا تسلط بیشتری داشتم.) حقیقتا تمایلی ندارم با کسی یک رابطه دوستی داشته باشم و از طرفی حس کردم ایشون به خاطر سن و تجربه کمتر صلاحیت ازدواج رو ندارن و نمی تونم با این ویژگی ها برای ازدواج فکر کنم مثلا زود رنج بودن یا درخواست عکس گناه آلود و احساسی بودن شون.

در واقع ۳ سوال داشتم :

۱.☆ آیا افزایش سن به رفع ویژگی هایی که اشاره کردم کمکی خواهد کرد؟ در واقع الآن حدودا ۱۹ ساله هستن 

۲. ☆هر دو قبول کردیم که رابطه رو قطع کنیم و در صورت تمایل چند سال بعد ایشون برای خواستگاری تشریف بیارن و عاقلانه تصمیم بگیریم به نظرتون من ارتباطم رو چطور نگه دارم که ایشون کاملاً از من بی خبر نباشن؟ محل زندگی مون دور از همه .

۳. ☆آیا به حرف پسره اعتماد کنم که بعد یه مدت احساسات دست خودش نبوده و این فرد بعدا خیانت نخواهد کرد ؟ می تونه قابل اعتماد باشه؟ شناخت زیادی نسبت به پسر ها ندارم .

به خاطر دلبستگی و پیشرفت درسی که با هم داشتیم  بعید می دونم بشه به این راحتی فراموش کرد ممنون میشم نظرات تون رو بگین.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)