سلام خدمت دوستان گرامی
طاعات و عباداتتون قبول باشه

مشکلی دارم که هر کار میکنم جای بهتر شدن بدتر میشه . شوهرم معتاده . نمیدونم از کی و چطوری فقط میدونم تریاکه . فکر میکنم میخوره اما گاهی که خونه نباشم و بعد میام حس میکنم میکشه نمیدونم چیکار کنم قبلا از وسایلش قرص پیدا کردم که با اصرار و صحبت گذاشت کنار یا شاید من اینجوری فکر میکنم اما دیگه ندیدم فقط الان تریاک گاهی که یادش میره میبینم کارمون سر این مسئله به کتک کاری هم کشیده .

نمیدونم چیکار کنم بذاره کنار خیلی میترسم لطفا کمکم کنید. و میدونم که یکی از اقوام شون هست که اینو بهش میده گاهی میگم بهش زنگ بزنم و بگم با شوهرم کاری نداشته باشه ولی تا شوهرم نخواد چه فایده این نشد میره سراغ یکی دیگه .
و یه سوال دیگه به نظر شما قرص ضد بارداری به چه درد مرد میخوره؟، دو بار دیدم که شوهرم این قرص رو داره، اهل زن دیگه و روابط نامشروعم نیست. دیگه از بس با هم دعوا کردیم جواب سوالاتم رو نمیده و همه ش میگه دلم میخواد دوست دارم به تو ربطی نداره تو رو خدا کمکم کنید.


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)