سلام

من نزدیک ۲۳ سالمه، راستش یه مدتی هست که حس خوشحالی ندارم، من فیزیوتراپی میخونم و سال اول ارشد هستم. گاهی که میبینم یه عده میان قیاس میکنن که رشته های پزشکی و دندان و دارو از شما بهترن ناراحت میشم و این ناراحتی باعث شده یه حس افسردگی داشته باشم و حوصله تلاش کردن تو رشته خودم رو نداشته باشم.

شاید بچگانه به نظر بیاد، من همیشه درسخون بودم و حالا حرف های بقیه باعث شده حس کنم که زحماتم هدر رفته، شما جای من بودین چیکار میکردید؟، دلم نمیخواد برم کنکور بدم چون نمیخوام خودم رو یا استرس فراوون اذیت کنم، چون فکر میکنم اون همه اذیت شدن برای رسیدن از یه رشته خوب به خوب تر لازم نیست. شما جای من بودین چیکار میکردید؟


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)