درود و عرض ادب...

امیدوارم حالتون خوب باشه... من یه دختر ۲۳ ساله هستم که میخوام کنکور تجربی شرکت کنم و سهمیه هم دارم ... بازار کار رشته برام خیلی مهم هست و اون جوری که گفتند رشته فیزیوتراپی و بینایی سنجی آینده خوبی داره...

ولی واقعا بین این دو تا کدوم عالیه کدوم خوب ؟ مشاورم گفت که باید هدفت رو مشخص کنی و من الان تردید دارم...

پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

آینده شغلی رشته بینایی سنجی چطوره؟

پزشکی، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی؟

برای معاینه ی چشمم برم بینایی سنجی یا چشم پزشکی؟

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)