سلام من حدود دو ماه و نیم پیش سوالی پرسیده بودم با این مضمون که فراموشش کنم یا دوباره برم باهاش صحبت کنم ؟

 که اکثریت کاربران عزیز پیشنهاد دادند  فراموشش نکنم و دوباره باهاش صحبت کنم من بعد از اون باری که تو دانشکده دیدمش و باهاش صحبت کردم چند بار دیگه هم دیدمش ولی فرصت نشد باهاش صحبت کنم تا بلاخره کار خدا این ترم با هم در یک کلاس افتادیم سه چهار جلسه اول که نرفتم سمتش که باهاش صحبت کنم منتظر یه فرصت بهتر بودم تا اینکه چند روز پیش بعد از تمام شدن کلاسمون دوباره رفتم سمتش و باهاش صحبت کردم و صادقانه بهش گفتم من دوستت دارم و خدا شاهده هدفی جز ازدواج ندارم و هیچ دختری نتونسته به اندازه شما به دلم بشینه و پرسیدم چند سالتونه و اون جواب داد.

متقابلا اون هم از من پرسید چند سالتونه و در نهایت گفت نه شما با من اشنایی داری و نه من از شما و بعد از عید که کلاسا شروع میشه بشینیم با هم صحبت کنیم و دوباره تاکید کرد نمیخوام امیدوارتون کنم اما بعد عید با هم صحبت کنیم حالا سوال من از شما دوستان و کاربران عزیز اینه که فکر میکنید نظرش در مورد من چیه و قبول میکنه ؟ و آیا فکر میکنید اون هم نسبت به من نظرش مثبت شده و از من خوشش اومده ؟ کلا در این مورد و این حرفش چه نظری دارید؟ و باید بگم دخترا اصولا بهتر میتونند صحبت کنند و حتما در کنفرانس ها تو دانشگاه دیدید که در صحبت کردن مسلط تر هستند و میخوام بپرسم من چطور بتونم حرفم و واضح تر بگم و چی بگم بهش و چطور رفتار کنم که حس بهتری در مورد من داشته باشه و اون هم نسبت به من کشش پیدا کنه ؟

در چه موردی صحبت کنیم نبض صحبت و من به دست بگیرم یا اجازه بدم اون سوالاتش و بپرسه ؟ و من چه چیزهایی ازش بپرسم؟ من واقعا این دختر و و میخوام و دوستش دارم بهش هم گفتم و ممنون میشم خواهرها و برادرای گلم کمکم کنند و نظراتشون و بگن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)