سلام

من از حدود یک سال پیش از یکی از همکلاسیهام تو دانشکده خوشم اومد من 28 سالمه پسر کم رویی هستم و یکم مغرور و تا حالا هیچ دختری به غیر از این همکلاسیم نظرم و جلب نکرده و بهتره بگم عاشق کسی نشده بودم به هر حال از یک سال پیش من به این دختر علاقه مند شدم و به خاطر غرورم و کم رویی نرفتم بهش بگم تا بلاخره چند مدت پیش تصمیم گرفتم دل به دریا بزنم و باهاش خیلی جدی در این مورد صحبت کنم

 به هر حال تو یه فرصت مناسب دیدمش و بهش گفتم من بهتون علاقه مند شدم و اگه امکان داره یه مدت اشنا بشیم و اگر دیدیم مناسب هم هستیم خانواده ها رو در جریان بگذاریم برای ازدواج متاسفانه از چیزی که هراس داشتم برام اتفاق افتاد و اون دختر ضمن تشکر از من به خاطر پیشنهادم گفت که من امادگی برای ارتباط داشتن چه برای دوستی چه ازدواج با کسی و ندارم و الان هدفهای بزرگتری تو زندگیم دارم و اینم گفت که فکر نکنید کسی تو زندگیمه ...

حالا من سوالم از شما کاربران خصوصا دخترها اینه که به نظرتون فراموشش کنم (خیلی برام سخته) یا دوباره برم باهاش صحبت کنم ؟ چون من واقعا هدفم با این دختر ازدواج بود و نه دوستی بهشهم گفتم حالا چیکار کنم؟ هنوز دلم پیششه ولش نکنم؟ من ادم مغروریم تو رابطه با دخترها ولی واقعا بدونید چقدر به دختر علاقه داشتم که رفتم بهش گفتم بهت علاقه مندم تو رو به امام حسین راهنمایی کنید خصوصا دخترا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)