سلام به همگی
پسری 20 ساله هستم و قصد ازدواج دارم
فقط تو چند مورد به راهنمایی دوستان نیاز دارم
سوالم در مورد سن همسرم است
از یه طرف با خودم میگم تفاوت سنمون 1 2 سال باشه بالاخره دختر 19 ساله پخته تره
از یه طرف همه میگن خانوما زود تر پیر میشن
وقتی به این موضوع فکر میکنم می بینم حرف حساب میزنن
اگه فاصلمون 4  5 سال باشه احساس میکنم با بچه طرف حسابم
بعد به خودم میگم دختر 15   16  ساله بالاخره حرف گوش کن تر میشه و از سن نوجوانی با شرایط خانوادگی من سازش پیدا میکنه
.................................
وقتی من 40 سالم شد خانومم هم 40 سالش باشه
 خب دیگه زن 40 ساله برا من که دیگه جذاب نمیشه
فک کنین دستای چین و چروک افتاده و چاق :(      البته که همه چی نیاز جنسی نیست  بخصوص که نیاز جنسی مردا بعده 40 سال دوباره اوج پیدا میکنه....
اون وقت مجبورم برم دنبال صیغه و اینجور چیزا که اصلا دوس ندارم
به خدا موندم چیکار کنم
خواهشا راهنمایی کنین
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)