یکی از اقوام رو دوس دارم ، یعنی نمیدونم دوسش دارم یا نه ؟ من حسی رو که بهش دارم میگم عاشقا بگن آیا حس من زودگذره یا دوسش دارم ؟ چه میدونم میتونه تبدیل به عشق بشه ؟

از دیدنش  انگار انرزی بهم تزریق میکنن و شارژ میشم ، هر کار بدی هم انجام بده (که خیلی کم و خفیفه ) بازم مث  قبل دوسش دارم ، دوس دارم تمام وقتم رو باهاش بگذرونم ، دوس دارم دراز بکشم و خاطراتم رو باهاش مرور کنم

اما وقتی نیس بی تفاوتم یعنی نمیشینم برا دوریش گریه کنم .اما همیشه  باهاش مغرورم ، هیچ وقت حرکاتی انجام ندادم که نشون بده دوسش دارم اگه هم شده کاملا اتفاقی بوده که خودمو هزار بار لعنت کردم چرا غرورم رو شکستم . دوس دارم پیشش همیشه خوب به نظر برسم و... آیا من دوسش دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)