سلام دوستان 

راستش این چند وقته خیلی مرددم و خواستم تو این سایت یه مشورت بخوام. دو سالی هست که ازدواج کردم. متاسفانه چند ماه پیش به خاطر یه عفونت طبق نظر دکتر برای  انجام یه آزمایش خاص باید  تا یک ماه و نیم با شوهرم ارتباط نداشتم. این در حالی بود که هم من و هم شوهرم به شدت گرم مزاج بودیم و حتی گاهی روزی دو بار رو هم رابطه داشتیم. 

اون یه ماه و نیم به هر شکلی بود بالاخره داشت می‌گذشت که من به یه طریقی متوجه شدم شوهرم برای ارضای نیازش یه خانوم رو صیغه کرده و رابطه داشته. خلاصه اینکه نتونست به خاطر من اون یه ماه و نیم رو تحمل کنه. خانوما درک می کنن چه حالیه. حس می‌کنی شوهرت تو رو پس فقط واسه جسمت میخواسته. داغون میشی و عشق برات بی مفهوم. 

غرور خورد شدم اجازه نمی‌داد دوباره برم زیر یه سقف. رفتم واسه درخواست طلاق. سه هفته هست درخواست دادم اما شوهرم هر روز میاد و التماس میکنه. میگه پشیمونه و دیگه تکرار نمی شه. 

دروغ چرا هنوز هم دوستش داربم. اما  چشمم ترسیده  و قلبم هنوز درد اون خیانت رو حس میکنه. مشاور گفت بهش یه فرصت دوباره بده اما این فکر مدام تو ذهنمه و خواستم از شما هم بپرسم: 

آدمی که یه بار خیانت کرده ممکنه باز هم خیانت کنه؟ 

به نظر شما برگردم؟ می دونم رابطه مون هیچ وقت مثل اول نمی شه. می‌ترسم برم و نتونم تحمل کنم و مدام اون اتاق به یادم بیاد. از خیانت دوباره می‌ترسم. ادمی که واسه یه مشکل عفونی ساده خیانت کنه پس فردا یه مشکل بزرگ‌تر پیش بیاد چی؟ 

راه دست کدومه؟ طلاق و پذیرفتن تموم دردسراش، یا زندگی‌ای که به احتمال زیاد سردی زیاد خواهد داشت؟ 

ممنون میشم راهنماییم کنید. مخصوصاً اونایی که متاسفانه تجربه خیانت همسر رو دارن. و آقایون که همجنس شون رو خوب میشناسن  بگن به این مرد میشه دوباره اعتماد کرد؟  



مرتبط:

برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟

میدونستید خیلی از صیغه هایی که خونده میشه از اساس باطله

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

جمع بندی کل بحث عقد موقت

درباره اشکالات یکی از دوستان در مورد متعه