سلام

من 20 سالمه دانشجوام و چند ماهه عقد کردم و بعد از عید قراره عروسی کنیم. تازگیا فهمیدم که واسه زندگی مشترک ما یه مشکلی وجود داره. شاید مسخره باشه.

من چندان آشپزی کردن بلد نیستم ولی کم کم دارم یاد میگیرم. شوهر من به غذا و خوراک خیلی حساسه و خیلی اهمیت میده بهش. حس میکنم این حساسیت بیش از حدش در مقابل هنر کمی که من تو آشپزی دارم میتونه مشکل ساز باشه.

من دارم تلاشمو واسه یادگیری میکنم ولی دلم نمیخواد اون انقدر غذا براش مهم باشه. چیکار میتونم بکنم تا کمی از سخت گیری هاش نسبت به این موضوع کم بشه؟

اینم اضافه کنم که میتونم به طور قطع بگم این اخلاق بخاطر مادرشه که یه جورایی لوسش کرده. شوهر من دو تا برادر داره که اونام همین طورن!!! چه راهی پیشنهاد میکنین؟ اخه با وجود درس و دانشگاهی که دارم قطعا نمیتونم هر روز و همیشه کدبانوگری کنم ...


در مورد آشپزی:

فلسفه آشپزی کردن در خونه چیه ؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن ؟

من از آشپزی متنفرم

ما دختران قبل از ازدواج باید آشپزی بلد باشیم؟

اگه دختری آشپزی بلد نباشه شما قیدش رو می زنین؟

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست


پیشنهاد:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)