سلام

از خانم ها و آقایون متاهل سایت میخواست راهنمایی بگیرم.

من خانمی 22 ساله و همسرم 24 ساله هستن. ما یک ساله ازدواج کردیم.به همدیگه خیلی علاقه داریم و شکر خدا توی این یک سال تونستیم خودمون را با خصوصیات طرف مقابل وفق بدیم.

مشکلی که یه مدتیه واسه من پیش اومده اینه که همسرم برخلاف گذشته علاقه زیادی به تماشای فیلم های مبتذل پیدا کرده. و این خیلی واسه من ناراحت کنندست. ایشون قبلا کاملا مخالف تماشای این فیلم ها بود. شخص تقریبا مذهبی هستن و به گفته خودشون علاقه خیلی زیادی هم به من و رابطه با من دارن.

اما چرا الان به سمت این فیلمها گرایش پیدا کرده. البته باید بگم این فیلمها را یواشکی تنها میبینه و من چند روزی میشه فهمیدم، اصلا نمیدونم باید چه برخوردی کنم؟ چطور باید رفتار کنم تا این کار از سرش بیوفته. آیا کوتاهی از من بوده ؟

ممنون میشم راهنماییم کنید.

مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟