سلام دوستان

من 7 و 8 ماهه که ازدواج کردم .منو شوهرم با هم خوبیم ولی خانواده هامون نه . خیلی با هم اختلاف دارن ... شوهرم سربازه و هر وقت میاد مرخصی واقعا غیر قابل کنترل میشه از یه طرف مامانم منو تو فشار میزاره میگه  با این خانوادش تا عروسی حق ندارید کاری کنید .

منم هر چی باهاش حرف می زنم گوشش بدهکار نیست خیلی زود عصبی میشه، به خدا از ترسم جلوش حجابم رو رعایت می کنم  هیچ وقت با هاش تنها جایی نمیرم سعی میکنم با هم تنها نشیم .

دارم دیوونه میشم نمیدونم به حرف مامانم گوش بدم یا اون... 


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟