سلام

راستش من دختری 25 ساله هستم که پنج سال پیش با پسر خالم که عاشقش بودم از بچگی ازدواج کردم و تو رابطه عاشقونه مون از هیچی کم نمیذاشتم.

روز اولی که با هم عقد کردیم شوهرم گفتن یه سال عقد بسته میمونیم و ایشون خونه میسازن و زندگی مشترکمونو شروع میکنیم اما دو سال گذشت و این اتفاق نیافتاد. من گاها غر میزدم اما وقتی می دیدم داره تلاش میکنه تا پول در بیاره و خونمون رو بسازه چیزی نمی گفتم تا یه غم بزرگ دیگه رو دلش نذارم.

من مادر ندارم و با پدرم دو تایی زندگی میکنیم. من اکثرا تو خونه تنها هستم چون پدرم سرکار هستن و یه دختر خیلی با احساسم همیشه تو ذهنم شوهرمو اینجوری تصور میکردم که دائما بهم زنگ میزنه سر میزنه و..... اما علنا این اتفاق نمی افته.

خیلی با مهربونی و زبان خوش بهشون گفتم که من بیشتر بهت نیاز دارم تنهام بیشتر بهم سر بزن اما ایشون میگن صبح تا شب کار میکنن و شب خستن و میخوابن نمیتونن بیان منو ببینن.من همیشه تنهام. 

الان پنج سال از عقدمون میگذره و هنوز عروسی نکردیم. بهش میگم چرا عروسیم نمیکنی من خسته شدم و.... میگه من دارم سعیمو میکنم. من خیلی زجر میکشم از دستش از سر نزدناش شاکیم.

از اینکه خونمون نمیاد برای خوابیدن و من باید التماسش کنم بیاد شاکیم. من دختره گرمیم توانایی هر روز دارم اما اون ده روز یه بار میاد من بهم خیلی بر میخوره هزار بار تا حالا بهش گفتم من بهت نیاز دارم وقتی پیشم نمیاد من به صورتم سیلی میزنم تا شهوتم بخوابه اما تاثیری نمیبینم.

میگه عاشقمه اما تلاشی برای شروع زندگیمون نمیکنه. یه بار بهش گفتم خسته شدم طلاقم بده اونقدر گریه کرد و معذرت خواهی که تکرار نمیشه اما بازم تکرار میشه..... من یه سال از عقدمون میگذشت که اجازه دادم خانم بشم.

الان که عقدم طولانی شده با خودم میگم شاید اگر نمیذاشتم الان وضعم این نبود. خودش میگه این مسئله ربطی نداره اما من خیلی غمگینم. من هرگز نمیتونم بهش نه بگم تو رابطمون چون اونقدر دیر به دیر میاد که من از تشنگی هلاکم.

کسی میدونه علت اینکه شوهرم ذوقی برای عروس کردن من و بردنم از خونه بابام نداره چی هست؟

چکار کنم زودتر عروسی کنیم خونمون امادست اما یکم کار داره. شاید دو هفته. بابام از خداشه من عروسی نکنم چون بعد من تنها میشه. اما من واقعا خستم. حس شکست میکنم احساس میکنم شاید زن خوبی نیستم که ذوقی نداره عروسیم کنه .


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)