سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

اول تشکر ویژه میکنم که باعث شدین تو این وبلاگ به جواب سوال هایی که سال های سال تو ذهنم بود و نمیتونستم جوابشو از کسی بپرسم رسیدم (واقعا تو خانواده ای مثل خانواده ی من اصلا نمیشه همچین سوالایی کرد حتی من در مورد مسایل مخصوص به دخترا تو نوجوونی هم نمیتونستم از مادرم سوال بپرسم و واقعا مشکل داشتم خدا خیرتون بده)

و دوم سوالی داشتم:

19 سالمه و چند ماهی هست که عقد کردم و همسرم 6 - 7 سال ازم بزرگترن

خانواده من اجازه مسافرت رفتن در دوران عقد رو نمیدن و همچنین اجازه نمیدن که یکی از ما خونه اون یکی شب بمونه .

همسرم میل بالایی داره و بنا به خواستش من به نیازش پاسخ مثبت دادم و رابطه زناشویی  داشتیم . و این رو هم بگم که به دلیل اینکه ایشون کار ثابت ندارن و برای ازدواجمون باید پول جمع کنن ما در روز حدودا 1/2 ساعت همدیگرو میبینیم و از این وقت شاید در هفته مجموعا 30 دقیقه با هم تنها باشیم و بقیه زمان رو در جمع و در حضور خانواده هستیم (من اتاقم با خواهرم مشترکه و نمیتونیم بریم اونجا و ایشون هم اتاق شخصی ندارن ) که طبیعتا ایشون میخوان اون زمان کم رو به رابطه خصوصی مشغول بشن. من هم تمایل دارم البته.

اما مشکلم اینجاست که چند وقتیه این حس برام بوجود اومده که چرا ایشون اون چند دقیقه رو به ارامش گرفتن بدون رابطه زناشویی اختصاص نمیدن حداقل بخشیشو...

منظورم اینه که چند وقتیه که به شدت حس میکنم نیاز دارم برای 10 دقیقه هم که شده کنارشون بخوابم تو اغوششون بدون حس جنسی و فکر زناشویی . نمیتونم به خودشون اینو بگم ینی گفتم ولی ایشون میگن وقت نیست یا با بازی کردن یکاری میکنن من کوتاه بیام و حرفمو ادامه ندم

حس میکنم با این رفتارشون دارم سرد میشم به رابطه ی خصوصی حس میکنم این رابطه داره خواسته های منو زیر پا میزاره

سوال اولم اینه :کمکم کنید چیکار باید بکنم که نه سرد شم نه اینکه خواسته هام از بین بره

و سوال دومم: در رابطه با خانوادم چیکار میتونم بکنم که اجازه بدن سفر بریم یا شب منزلمون بمونن یا بلعکس


مرتبط با سختی های دوران عقد:

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره