سلام به همه
سه ساله ازدواج کردم شوهرم خیلی خوبه خیلی هوامو داره با هم مسافرت میریم و... اما مشکلی که داره دوست داره تنهایی ( با دوستاش ) مسافرت خارجی بره
منم اعتراضی نکردم فقط یک بار گفت با عصبانیت گفت " زن کجا مسافرت خارجی کجا" دیگه چیزی نگفتم!!

الان میخواد بره المان توی بهمن ماه ولی دوباره تنها !من نمیتونم این کاراش تحمل کنم ؟منم دوست دارم باهم بریم خارج ولی شوهرم دوست نداره؟ وضع مالیمون هم خداروشکر خوبه!
چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

دلیل نگرانی هام: چرا دوست داره تنها بره؟ مگه چیکار میکنه ؟ میترسم با یک خانم دوست شه ؟ یا رابطه جنسی داشته باشه؟

منم دوست دارم برم ببینم خارج چطوره ؟ واقعا اون چیزی که تو تلویزیون نشون میده اونه یا نه؟؟ چرا شوهرم به من بها زیادی نمیده؟

منم میتونم اذیت کنم مثلا بترسونم از مهرریه و... ولی نمیخوام زندگیم خراب شه ،   چرا شوهرم گفت "زن کجا مسافرت خارجی کجا"  به خدا منم دوست دارم برم ؟
راهکاری پیشنهاد کنید :کمی هم عصبانیه ؟!!


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)