سلام

اول از همه بگم که من دخترم. چون شاید باورتون نشه که اینا حرفای یه دختره. دوما هم بهم انگ لز و این چیزا نچسبونین چون خدا رو شکر خدا بهم کمک کرده و تا حالا هیچ خطایی ازم سر نزده.البته دور و بریام و دوستام هم آدمای خیلی خوبین.

شاید باورتون نشه ولی برای من دختر سینه خانوما خیلی تحریک کننده است. از بچگی هم تا الان که تقریبا 20 سالمه این حسو داشتم. از نظر جنسی میلی به پسرا یا دخترا ندارم ولی این یه مورد...

البته خودم سینه های خیلی کوچیکی دارم و میشه گفت تقریبا ندارم ( دکتر هم رفتم و گفته مساله ای نیس و بعد ازدواج درست میشه ) کلا یه مدت درگیر همین بودم که بابا اخه من دخترم یا پسر؟

اخه علایق دخترا رو هم دارم... مثل خرید کردن و مهمونی رفتن و بزک کردن و این حرفا. با پسرا هم بخاطر عرفی که تو خانواده ما هست هیچ ارتباطی ندارم و تنها ارتباطم با پسرا تو شبکه های اجتماعی و در حد حرف زدن بوده.

اینارو گفتم تا فک نکنین که آدم خرابی ام. از طرفی خانوادمون جوریه که زیاد ابراز محبت نمیکنن. مثلا شاید تو کل عمرم 5 6 بار مامانمو بغل کرده باشم! ( غیر از دوران طفولیت! ) حالا این چه ربطی داشت؟

ربطش اینه که بیرون از خونه یهو یکی از دوستام (همشون دخترن ) که از قضا سینه های بزرگی هم داشته باشه بپره تو بغلم کلا مور مور میشه بدنم!

اصلا اینجا بحث تحریک کنندگی نیستا ولی چندشم میشه! فکر نمیکنم تا حالا یه دختر با همچین مشکلی مواجه شده باشه! به هیچ کسم نمیتونم بگم یعنی داغونمااا... حالا فک کنید من با این وضع میرم عروسی!

زنا با چه وضعیتی آخه... البته اینطوری هم نیستما که دیگه هر سینه ای دیدم تحریک بشم! مثلا مادرای فامیلمون خب خیلی راحت بچه شونو شیر میدن و مشکلی ندارم.

ولی خب این حس همیشه اذیتم میکنه! مثلا فردا تولد یکی از دوستام باشه میگم حالا من اینو چطور بغلش کنم بهش تبریک بگم؟؟!!! (فک کنم این مشکل به عنوان خنده دار ترین مشکل سال ثبت بشه اینجا!)

ولی باور کنید بازم بعضی وقتا حس میکنم که بعضی از دخترا که خییلی راحتن(!) با دیدن حتی فرم سینه هاشون تحریک میشم... از  خودم متنفر میشم که همچین حسی دارم... . دست خودم نیس واقعا


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)