سلام به همگی

بچه ها من چند تا سوال دارم اگر کسی چیزی میدونه جواب بده لطفا ( البته ببخشید مجبورم بدون تعارف بپرسم و یه کم پر روییه)

1. آیا در شب زفاف مرد متوجه پاره شدن پرده میشه؟ ( چون شنیدم این فقط ی حس روانیه و گرنه مرد چیزی رو حس نمیکنه مثل پاره کردن چیزی؟)


2. در شرف عقد هستم و میخوام از نامزدم بخوام بعد از عقد با هم بریم یه مسافرت 1 الی 2 روزه، به نظر شما موقعی که تنها شدیم برای اولین بار جلوش چی بپوشم که همیشه یادش بمونه و عالی به نظر بیام؟ من 72 کیلو وزنمه و 170 قدمه یه کم تپلم البته پایین تنم تپل تره میترسم خوشش نیاد، نمیدونم چی بپوشم که خوب به نظر بیام، البته به گفته بقیه خودم زیادی حساسم ولی خوب واقعا هیکل چندان خوبی ندارم اما چهره خوبی دارم و معمولا بیشتر پسرا با اینکه خیلی محجبه هستم جذب چهره ام میشن ( ببخشید قصد تعریف نداشتم فقط واسه روشن تر شدن اوضاع گفتم)

3. نامزدم ( اگر خدا بخواد ) پسر خجالتیه یعنی حس میکنم هیچی از اینجور چیزا نمیدونه و صفر کیلومتره ، البته این حس منه ولی خوب دلم میخواد اولین بوسه یا اولین دست گرفتنمون خاطره انگیز بشه نمیدونم باید چی کار کنم؟ خودمم فقط خیلی مطلب میخونم وگرنه عملی فکر کنم خنگ باشم (گریه)

الان یک ماهه که جلسات زیادی با هم حرف زدیم البته هم دانشگاهی بودیم ایشون منو خیلی دیده بود و بعد اومدن خواستگاری توی این مدت ابراز علاقه های شدید میکنه ولی با سرخ شدن گونه هاش ولی خوب من هیچ ابراز علاقه ای نمیکنم بهشون ( یعنی دوست ندارم تا محرم نشدیم ) ولی خوب نمیدونم چرا فکر میکنم توی روابط جنسی باهاش به مشکل برمیخورم!!!!!!!

قراره بریم مشاوره قبل از ازدواج، به نظرتون به مشاوره بگم این مسئله رو که بهش بگه؟؟ یهویی پیش خودش نگه دختره پورروه!

لطفا راهنماییم کنید دارم از استرس و نگرانی روانشاد میشم  


4.گفتم بهتون چون هیکل خوبی ندارم زیاد و پوستم به خاطر بلوغ ترک داره خیلی میترسم خوشش نیاد و بخوره توی ذوقش به نظر خودم یه بار جلوش بدون چادر باشم ( از مرجع تقلیدم هم استفتا کردم و گفتن مشکلی نداره ) ولی خوب اصلا روم نمیشه، چند بار بهش گفتم ( البته توی لفافه ) که تپلم و ژنتیکی هستشو از اینجور حرفا ولی خوب اصلا انگار توی باغ نیست فقط میگه هرجور باشی من عاشقتم!

به نظر آقایون واقعا عشق یه مرد میتونه اینقدر قوی باشه که همسرشو هر طور که هست بخواد؟ چون من عاشق نشدم درکش نمیکنم البته بگم به دلم نشسته ولی تا حالا به خودم اجازه ندادم خیلی بهش فکر کنم که علاقه شدید بهش پیدا کنم دلم میخواد بعد از محرم شدن این اتفاق بیفته! برادران عزیز توی این ی مورد خواهشا کمک کنید


مرتبط:

آموز عروسی - شب زفاف خاطره انگیزش شب اول

چرا خانوم ها رو از شب زفاف میترسونید؟

بایدهای رابطه‌ زناشویی، احکام شب زفاف و ...

در مورد رسم دستمال خونی شب زفاف

احساس ترس و خجالت از شب زفاف

حضور شخص سوم در شب زفاف!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)