سلام
گرفتار رسمی عجیب و غریب شدم ! حضور شخص سوم !
ترور خدا جواب بدین .
اخه همین حالت میخواد برام پیش بیاد!
چند وقت دیگه حدود 1 ماه دیگه عروسیمه
ممنونم

پاسخ :
سلام
فکر نمی کنم منظورتون این باشه که در حجله نفر سومی حضور داشته باشه ، چون چنین حالتی نه در فرهنگ ماست و نه در دین ما . حتی در مورد انسان های نخستین هم چنین چیزی رو نشنیدم !
بنابراین احتمالا منظور شما حضور نفر سوم در خارج از حجله باشه ، که البته اینم در دین ما نیست ، ولی متاسفانه بعضی ها برای اجرا کردن یه سری رسوم غلط چنین اجازه ای رو به خودشون میدن .
خود شب زفاف ممکنه برای عروس به اندازه ی کافی استرس زا باشه ، حالا اگه یک یا چند نفر پشت در حجله منتظر بایستند که دیگه فاجعه است . پیشنهاد بنده به داماد در چنین مواقعی اینه که چراغ رو خاموش کنه و همسرش رو در آغوش بگیره و تا صبح تخت بخوابن !!!
بالاخره این رسوم غلط باید از یه جایی ریشه کن بشن یا نه ؟ هر کس باید از خودش شروع کنه !
موفق باشید
-------------------
ظاهرا بعضی ها به هوای خوندن داستان س شب زفاف وارد این صفحه میشن ، باید به این دوستان عرض کنم که فرض کنیم این جا یه داستان س رو می خوندید . چه نتیجه ای به دست می آوردید ؟
قبول دارم که ممکنه فشار جنسی شما رو اذیت کنه ، ولی خوندن چنین داستان هایی اوضاع رو به شما سخت تر می کنه ، باعث میشن که بیشتر در گناه فرو برید ، به این فکر کنید که موقع خوندن چنین داستان هایی یکی سر برسه ، ممکنه بگید من حواسم جمع هستش .
ببینید اگه تا حالا آبروی شما نرفته ، به خاطر اینه که خدا نخواسته ، وگرنه بنده و شما که قدرتی در مقابل خواست خدا نداریم ، کافی میزان گناه کردن بنده شما از حد بگذره ، اون وقته که به راحتی خدا ما رو رسوا می کنه !
بنابراین برای این که در دوران مجردی بتونید یه زندگی عادی داشته باشید ، سعی کنید سراغ چنین مسائلی نرید چون نه تنها عطش جنسی شما رو برطرف نمی کنه بلکه شما رو تشنه تر و حریص تر هم خواهد کرد .

مرتبط:

آموز عروسی - شب زفاف خاطره انگیزش شب اول

چرا خانوم ها رو از شب زفاف میترسونید؟

بایدهای رابطه‌ زناشویی، احکام شب زفاف و ...

در مورد رسم دستمال خونی شب زفاف

احساس ترس و خجالت از شب زفاف