با سلام خدمت دوستان

من از دوستان عزیز سایت یه سوال داشتم که خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده .

من الان حدود 26 سالمه مجردم شاغلم کارمم خیلی دوست دارم البته دو تا مشکل دارم یکی اینکه من عاشق کارم هستم قصد ازدواج دارم یه مدته ولی هیچ جا خواستگاری نرفتم و شاید روزی 3 تا 4 ساعت میرم خونه.

 در محل کارمم چون ازش لذت میبرم با اینکه سختی های خودشو داره ولی من باهاش زندگی میکنم میخواستم بدونم ایا دختری حاضره به چنین پسری ازدواج کنه که شاید بیشتر همش دنبال کارش باشه کارمم هنریه هم رشته دانشگاهیم اینمم میدونم کار جای خود زندگی هم جای خود دخترا هم ارزو دارن با شوهرشون باشن ولی این فکرمو مشغول کرده دختری میتونه با این شرایط من کنار بیاد میوندم به زندگیم لطمه نخوره ولی چیکار کنم دوسش دارم دوست ندارم الکی خونه باشم ساعت برام ارزش داره ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)