سلام.

قضیه اینه که من خیلی سنتی م. مثلا هنرهائی که بلدم هنرهای سنتی است که از مادرم یاد گرفتم. و دستپخت خوبی دارم و خوش سلیقه م .

اما از هنرها و کارهای امروزی سردرنمیارم.مثلا موسیقی بلد نیستم.گواهینامه ی رانندگی ندارم.زبان انگلیسی بلد نیستم ،ی بار کلاس رفتم ولی نیمه کاره ولش کردم چون علاقه ندارم. از محیط های مجازی  و وایبر و... که اسمشونو این ور و اون می شنوم اصلا سردرنمیارم و دقیقا نمی دونم چی هستن(دلیلش هم اینه که امکاناتش رو ندارم). حس می کنم بین من و نسل همسنم یک شکاف بزرگ افتاده.البته دوستام هم همینطوری مثل خودم هستن. و چون توی شهرمون خیلی فامیل نداریم معاشرتمون اکثرا با آدمای سن بالاست.

باز خداروشکر ی خرده کامپیوترم قویه و در حد یک دانشجو حسابی بلدم ولی ی حس بدی بهم دست میده.

بنظر شما هم سنتی بودن برای یک دخترجوون بده؟من باید خودمو تغییر بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)