سلام به همه

میخواستم بدونم از نظر شماها دوران عقد بهتره یا دوران نامزدی . من دخترم و به تازگی نامزد کردم و قراره چهار ماه دیگه عقدمون کنن...

و این عقد تا یک سال و نیم دو سال طول بکشه... تو این چند ماهی که نامزد بودیم کاملا رسمی بودیم با هم و خیلی رفت و امد و حرف زدن رو در رومون محدود و خیلی کم بوده در حد سلام و خداحافظی!

من ازین وضع راضیم... بنظر شما عقد بهتر از نامزدیه اونم برای منی که قراره چند سال عقد کرده باشم؟؟ اخه میگن بیشترین اختلافات زوجین از دوران عقد منشا میگیره... یکی از دلایلمم که میخوام نامزد باشم اینه که بازم رفت و امدمون محدود باشه ... چون کسی که عقد کنه دیگه محدودیتی نمیشناسه ... اگرم بشناسه از رو منت و جلوگیری کردن از احساسات دو طرفه .

خیلی مستاصل شدم نمیدونم چکار کنم... اینم بگم که نمیتونیم زودتر از دو سال عروسی بگیریم... پس فقط میتونیم نامزدی و طولانی تر کنیم ...

بنظرتون اگه نامزدی طولانی بهتره چطوری خانواده ی نامزدمو مجاب کنیم...؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)