سلام

دوباره معجزه ی آب و آفتاب و زمین
شکوه جادوی رنگین کمان فروردین

شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود

دوباره چهره ی نوروز و شادمانی عید
دوباره عشق و امید ...

دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار
هفت سین زیبای آریایی های ماندگار

نوروز باستانی، چهره گشایی روزگار و آمدن فصل زیبای بهار بر همه شما مبارک.


یک سال گذشت و آخر نفهمیدیم یک سال به تعداد سال های عمرمون اضافه شد و یا یک سال از تعداد اونا کم شد...!!

دعا میکنم در این سال که مثل سال های قبل عجین شده با یاد و نام زیبای ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، زندگی با تمام کاستی ها و با تمام فراز و نشیب ها چرخش به خوبی برای همه بچرخه، دل ها سرشار از مهر و محبت و ذکر و یاد خدا و تهی از کینه و دشمنی ها بشن.

دعا میکنم به لطف خدا هر کس به بهترین آرزوهایی که داره برسه. همه در سلامت باشن و اونایی که این نعمت بزرگ رو به دلایلی ندارن و یا از دست دادن به برکت نام زیبای زهرا سلام الله علیها به این نعمت بزرگ برسن و اونایی هم که در سلامت هستن قدر این نعمت رو بدونن.

دعا میکنم همه پدرها و مادرها در سلامت کامل باشن و عمر بلند و پر خیر و برکت داشته باشن و دعا میکنم هیچ پدر و مادری محتاج به اولادش نباشه.

دعا میکنم سدهای عظیم پوشالی بر سر راه ازدواج، از درون نابود بشن و شاهد یک جریان روننده و همیشگی در بحث ازدواج باشیم.

دعا میکنم دختران و پسران عزیز، خر های شیطان رو تحویل بدن و پیاده بشن و بر روی دو پای اراده و توکل گام بردارن و در کنار یار به سوی سر منزل مقصود طی طریق کنند.

و دعا میکنم دختران و پسران خوب خانواده برتر به لطف خدا و به دعای حضرت زهرا سلام الله علیها اونایی که مزدوج شدن خوشبخت و اونایی که مجرد هستن به زودی نامه ارتقا به مرحله متاهلی به دستشون برسه و خوشبختی در کنار یار رو تجربه کنند.

توی سالی که گذشت مسائل و بحث های زیادی پیش اومد و کم و بیش دلخوری ها و بگو مگو هایی بود و یه سری از دوستان از من ناراحت شدن و یه سری از دوستان رو اذیت کردم که جا داره از همینجا بگم بسیار کار خوبی کردم و میخواستم بگم امسال هم برنامه همینه و با قوت بیشتری به این کار ادامه میدم...!! :))

اما از صمیم دل از این دوستان عذرخواهی میکنم و اگر حقی بر گردن این حقیر دارن تقاضای عفو و گذشت میکنم. من به گردن کسی حق ندارم و هیچ کینه و ناراحتی هم از کسی ندارم.

امیدوارم امسال سال ظهور مولامون و آقامون حضرت صاحب الازمان اروحناه له الفدا باشه و بیاین همگی دعا کنیم که انقدری توفیق داشته باشیم که بی دیدار یار، بار سفر نبسته باشیم.

دل بی تو درون سینه ام می گندد
عم از همه سـو راه مـرا مـی بنـدد

امسـال بهــار بـی تـو یـعـنـی پـاییز
تقویم به گـور پـدرش مـی خنـدد...

اللهم عجل لولیک الفرج...

« مجید  95» (مجید 94 سابق...!! یکی از فانتزی های دوستان بود که به حمدالله برآورده به خیر شد...!!)

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)