با عرض سلام

من تو ماه محرم و ماه رمضانه پارسال و امسال و تو نماز شبام فوق العاده خیلی زیاد کسی رو که در حقم نامردی کرد و دعا کردم که به راه راست هدایت شه آدم شه و...

اما الان که خیلی از اون موقع میگذره و البته من هنوز هم دعاش میکنم... همش با خودم میگم دعاهام چی شد!؟ چرا مستجاب نشد حس میکنم مستجاب نشده دعاهام راجب اون شخص ...

همش با خودم این سوالو دارم که اووون همهههه هر روز دعا کردم براش حالا چی شد !! میدونم نباید ناامید بشم اما خدا هم بالاخره یه روزنه امیدی باید نشون بده ...

این متن رو بخونید :

(" مورد دومی که توی استجابت دعاهام دیدم اصرار به اجابتش بود.... یعنی اگه بسیار برای اجابت دعاتون اشک بریزید مستجاب میشه.

حالا این دو تا رو بذارید کنار هم خداوند براتون معجزه میکنه...

یعنی اگه خیلی اشک ریختید و اصرار کردید و دعا میستجاب نشد، راضی باشید به رضای خدا...همینطور راضی باشید و منتظر معجزه باشید.چیزی که اصلاً هرگز فکرش را نمیکنید اتفاق می افتد.تجربه شخصی بود که چندین بار اتفاق افتاد.")

وقتی این متنو خوندم دیدم خب منم اصرار کردم گریه کردم اما چرا طبق این متن برام معجزه ای نشد؟!

من کلا زیاد دعا میکنم حالا برای هر چی اما می بینم یه سری دعاهام انگار نه انگار من دعا کردم!!

یا من چون چشمام ضعیفه شفای چشممو از خدا و امام ها چند سااااله خواستم اما بازم انگار نه انگار!!

حب این چیزارو که می بینم میگم نکنه همه این دعاهام بیخودیه! نمیگم تا حالا هیچ حاجتی نگرفتم نه گرفتم اما مثلا این چند تا رو که خیلی مهمن رو نه هنوز ....

یا میگن خدا دوس داره تو هی بیای در خونش راز و نیاز کنی که حاجتتو نمیده . خب من حاجتمم براورده شه باز میام! ربطی نداره

من قبل از این حاجتام هم نماز شب میخوندم حالا براورده هم بشه باز هم میخونم فقط فرقش اینه تا امروز با غم از خدا حاجت میخواستم و باهاش حرف میزدم اما از فردا با شادی و حال بهتر باهاش رازونیاز میکنم . ینی خدا دوس داره فقط مارو با غم ببینه ک حاجت نمیده؟ دوس نداره با دل خوش بیایم باهاش حرف بزنیم؟

اصلا نمیدونم چرا من ادمی که انقدر در حقم بدی کرد و دعا کردم !! حالا بعد از این همه دعا از خدا جواب میخوام حداقل بفهمم چی شد !! تازه من سید هم هستم مگه نمیگن دعای سید میگیره



پیشنهاد :

چطوری از خدا حاجتم رو بگیرم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)