سلام

روی صحبتم بیشتر با خانوم های مجرده که خواستگار براشون میره . تو جلسه خواستگاری می خوایم از هم شناخت داشته باشیم و کلیتی و علایق و سلایق رو گفته باشیم . خوب تو خواستگاری آقا اگه اول بحثو باز کنه بهتره و به معرفی کامل از خودش بپردازه .

بنام خدا x هستم x سن دارم x تحصیلات و ...معرفی یا بیوگرافی . و در بخش پایانی به مشکلاتش مثلا این که زخمی تو بدنش داره یا خالی یا ماه گرفتگی یا مشکل جنسی و جسمی در کل .

اما قسمت اصلی و سوال بنده ؛

شما خانوما دوست دارین این طوری سوال بشه که مثلا اقا بگه ؛

1- خوب این معرفی من حالا شما مشکل جسمی که ندارید و یا شما مشکل از لحاظ جنسی ندارید؟ شما سالم هستین ؟

2- یا نه این طوری بگه که بعد معرفی خودش بگه من از لحاظ جنسی گرمم یا سردم و دستگاه تناسلیم فلان مشکل رو داره و به طور غیر مستقیم به شما بفهمونه که می خوام بفهمم شما هم مشکلی دارید یا نه.

مثل این که من خودمو به طور کامل معرفی کنم مشکلاتم رو بگم و انتظاراتم رو هم بگم . این طوری به طور غیر مستقیم جلسه طوری پیش میره که طرف مقابل هم درست مثل معرفی اون یکی خودشو تعریف کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)