سلام

من 18 سالمه و پسرم، نمیدونم از کجا شروع کنم ولی سوالم اینه؛

دختری که قراره وفادار بمونه چه ویژگی داره؟

من تو یه خونواده خیلی صمیمی و متوسط مالی بدنیا اومدم . محبت بین پدر و مادرم باعث شده که الان اخلاقم رو همه دوست دارن؛ خیلی سخت عصبی میشم. هم درس میخونم (همیشه شاگرد ممتاز بودم ولی اول نشدم) و هم کار میکنم؛ البته به خاطر کنکور الان از شرکت استعفا دادم؛ از لحاظ مالی دو ساله مستقلم. 

تا حالا شاهد دعوای پدر و مادرم نبودم و از عشق شون لذت میبرم؛ اینم بگم که اصلا تحت تاثیر عقاید مذهبی شون قرار نگرفتم و مذهبی نیستم ولی به دوستی با جنس مخالف بشدت مخالفم مگر اینکه به ازدواج ختم بشه که خودم هم دوست دارم. 

ظاهر خوبی دارم، ارتباط خوبی با بقیه دارم تا حالا با کسی مشکل نداشتم به جز دو سه مورد تو مدرسه. این روزها شاهد نخ دادن دخترها تو هر جا هستم از فامیل تا کتابخونه ولی بخاطر کنکور جلو نمیرم وگرنه همین الانش هم قدرت ازدواج رو دارم ولی سنم کمه. 

هر جا هم از یه دختر خوشم بیاد زود راهم رو عوض میکنم که به خودم آسیب نزنم. یه بار درگیر این جور رابطه بودم وقتی 16 سالم بود، خیلی اذیت شدم. دیگه تصمیم گرفتم دنبال دختری بیفتم که لیاقتش رو داشته باشه که براش پول پس انداز کنم، براش نفس بکشم و براش تلاش کنم، ولی نمیدونم چه دختری لیاقتش رو داره. ظاهر دختر برام زیاد مهم نیست زیاد فقط وفاداری و جهان بینی اون مهمه. 

اینم بگم که به هیچ کس حتی مادرم از لحاظ عاطفی وابسته نیستم و دوست دارم اگه وابسته شدم که یه روز اتفاق میفته به یکی بشم که تا آخر این جاده دستانم رو ول نمیکنه . 


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه)