سلام
یه سوال که یکی از دغدغه های اصلیه من شده که خیلی شکاک شدم و نمیتونم به ازدواج فکر کنم
به نظر شما چرا آمار خیانت اینقدر تو کشورمون داره بالا میره حتی کسایی که ازدواجشون با علاقه بوده اما اینقدر زود از هم خسته میشن تو دو طرف هم هست اما مردا بیشتر این کار رو انجام میدن یعنی من که با چشم خودم میبینم و دیدم واقعا مگه یه مرد که این همه تلاش میکنه هزینه میکنه که به کسی که بهش علاقه داره برسه بعد چند سال خیلی راحت میره یا از طریق مسیج یا ارتباط با همکار ، همکلاس یا هر کسی که خوشش بیاد ارتباط برقرار میکنه چرا به این فکر نمیکنه این که اینجاست  زنمه اوایل ازدواج خیلی دوسش داشتم چه قولایی واسه آینده که بهش ندادم اما اینقدر زود دلم رو زد چـــــــــــــــــــرا ؟؟؟

به نظر شما چرا اینجوری شده یک پسر از آشناهای  من یکی رو دوست داشته واسه رسیدن بهش چقدر تلاش کرده که دختر و خانوادش بله رو دادن بعد 4 سال برگشته میگه دنبال یه جایی (خونه ای)میگردم که با فلان دختر بریم حال کنیم و کسی هم نفهمه این حرف رو به یکی از اعضای خونوادم گفته بود که وقتی به من گفت مغزم سوووووت کشید.مشکل تو رابطه ی زناشویی یا هر چیز دیگه ای با هزار راه حل بینشون میتونه برطرف بشه اما چرا اولین راه خیانت؟!!!!!
واقعا یه دختر به چه امــــــــــید میتونه به خواستگارش اعتماد کنه و به عنوان یه همسر بهش تکیه کنه وبا خیال راحت زندگی کنه  و مدام تو فکر این نباشه که نکنه سر منم این بلا بیاد؟؟؟
آقایون محترم خوب این سایت که این حرف ها از شما حتما به دوره (به خدا وقتی یه دختر رو به (خصوص اونا که دست میزارن رو دختر نجیب ) واسه زندگی انتخاب می کنید حتی اگه راحت هم بدستش آوردید اون دختر خانم با هزار تا امید و آرزو میاد خونه ی شما خواهشا محبتتون رو تو 3 سال اول خلاصه نکنید یه زن همیشه به شما و توجه هاتون وحمایت  های شما نیاز داره ، بهشون اطمینان بدید که با زیباترینا هم عوضش نمیکنید تا اخر عمر.)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)