سلام و خسته نباشید به همه دوستان

یه دختر ۲۳ ساله هستم و قصد ازدواج دارم، شاغل هستم و مستقل و از زمانی که وارد دانشگاه شدم تا به الآن رو پای خودم وایستادم البته کمی هم کمک پدر و مادر. رشته م داروسازی هست و با توجه به شغلی که دارم وضعیت خوبی دارم که ان شاء الله بهترم میشه (:

فقط می خوام بدونم نظرتون درباره معیارهای ازدواجم چیه؟ و آیا اصلا چنین مردی ایده آل بنده پیدا میشه؟

-مهریه زیاد نمی خوام حتی حاضرم بذارم یه هدیه ارزشمند کوچک بین خودمون باشه امّا در عوضش تمام حق و حقوقم و از جمله حق طلاق، اشتغال، تحصیل، خروج از کشور و حق حضانت بچه و ... می‌خوام ، والا زندانی که نگرفته!

- آقا حتماً باید رمانتیک و احساسی باشه در روابط زناشویی و عاطفی و روزمره... به تمام حالات روحی من به خصوص در دوران پریودی توجه کنه و بهم برسه... یه کلوم بگم دوست دارم باهام مثل یه ملکه (گاهی اوقاتم یه دختر بچه) باهام رفتار کنه و بهم خیلی حتی در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط احترام بذاره و ارزش زیادی قائل بشه.

در قبالش منم با ایشون مثل یه پادشاه رفتار می کنم...

-تمام فکر و ذکرش از اول ازدواج تا وقتی کنار منه رابطه جنسی و این جور مسائل نباشه .... یعنی مثلا به خاطر رسیدن به رابطه جنسی منو نبوسه و بهم محبت نکنه. فقط به خاطر اینکه دوستم داره و عاشقمه... بیشتر توجهش رو بذاره رو روابط عاطفی

- من دختر به شدت حساسی هستم به نسبت بقیه دخترها خیلی بیشتر پس الآن نیاین تو نظرات بگید خب همه دخترها حساسن... چون برای من یه لول حجم احساسی بودنم بیشتره پس اون آقا باید با این مسئله کنار بیاد...

- از خانه داری خوشم نمیاد... پس یا تو کار خونه و آشپزی با هم همکاری می کنیم (دارم میگم همکاری نه فقط کمک کردن اون آقا بلکه همکاری!) یا یه نظافت چی میگیریم یا اگه اون آقا راضی باشن خودشون یه سری کارهای اصلی مثل آشپزی و نظافت رو بر عهده بگیرن... (شاید شما بگین برای مرد زشته ولی به نظر من پسری که آشپزی بلده و رمانتیک هست و این کارارو انجام بده زیادی جذابه)

- از اون جایی که من خودم هم شاغلم دوست دارم تو هزینه‌ها با هم شریک باشیم و هر جا پول اون آقا نرسید من بهش کمک می کنم یا برعکس اون به من کمک کنه... مثلا اگه اون آقا خونه خریدن... هزینه های وسایل با من یا با هم تقسیم می‌کنیم...

- من شخصاً به رابطه جنسی علاقه مندم امّا از زیادش خوشم نمیاد ، هرهفته دوست ندارم... خودم خلاقیت زیادی تو رابطه دارم و انتظار دارم اون آقا واقعاً رمانتیک و ریلکس باشن و با عشقبازی زیاد کار رو پیش ببرن.

- از مردی که محدودم کنه بخواد رئیسم باشه و غیرت الکی

(نه غیرت واقعی و درست) داشته باشه خوشم نمیاد.

-دوست دارم من و اون آقا پشت هم باشیم و بهم کمک کنیم... یعنی دوست دارم اون آقا تو کار و تحصیل و زندگیم پشتیبانم باشه و باعث شه با هم یه لول که نه چند لول بریم بالاتر و پیشرفت کنیم.... نه اینکه اون آقا محدودم کنه بگه نرو سر کار و.... فقط برای اینکه بدبین و یا غیرت الکی داره یا هر چی...

چون من  وارد یه رابطه میشم که حالم رو خوب کنه نه اینکه زور و .... بالا سرم باشه و باعث افتم بشه...

- اینکه اون آقا قبل از من تا به حال با کسی وارد رابطه جنسی نشده باشن برام مهم هست و اینکه ذهن و قلبشون پیش کسی دیگه ای نباشه چون خودم تا به حال رابطه عاطفی و جنسی نداشتم پس از ایشون هم این انتظارات رو دارم و بسیار برام مهم هست.

-از مردی که بخواد منو به عنوان یه وسیله برای تلافی توبه و تقوا های دوران مجردیش ببینه و تمام نیاز هاش رو روم خالی کنه انگار که یه عروسک جنسی هستم و این رو وظیفه خودش بدونه خوشم نمیاد و حس بدی بهم دست میده.

دوست دارم رابطه دوطرفه باشم و لذتش برام بسیار مهم هست.

-آقا نباید با من خشن باشن و هرگونه رفتار پرخاشگرانه ای داشته باشن بلکه باید آرامش داشته باشن و با مشورت مشکلات رو حل کنیم نه زورگویی... انتظار دارم مردونگی واقعی داشته باشن نه مردونگی مزخرفی که یکسری فرهنگ های غلط تو فکرشون کردن.

تمام خواستگارهایی که داشتم با اکثر این شرایط کنار اومدن به جز شغلم... که مدلینگ هست (البته از نوع آبرومندانه‌ و درستش)

پس تمامی این معیارها برام مهمن و حاضر نیستم از هیچ کدوم بگذرم و باعث افت و موقعیت اجتماعی و شغلی خودم بشم.... اگر چنین کسی نباشه همون بهتر که تنها بمونم....

فقط می خوام نظرتون رو بدونم چنین معیار هایی مناسب هست؟ لطفاً برای بررسی از عقاید دینی خودتون استفاده نکنید بیشتر به ارزش های انسانی توجه داشته باشید و اینکه بگم من خودم دختر بدی نیستم و فکر نکنید یه دختر ضد مرد و این ها هستم... یا یه دختر بی حیا و... مرسی (:


مرتبط:

بررسی معیارهای ازدواج دختران 01

بررسی معیارهای ازدواج دختران 02

بررسی معیارهای ازدواج دختران 03

بررسی معیارهای ازدواج دختران 04

بررسی معیارهای ازدواج دختران 05

بررسی معیارهای ازدواج دختران 06


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)