سلام دوستان

من 26 سالمه قبلا هم سوال پرسیدم اما حالا اتفاقاتی افتاد که نیاز به مشورت دارم . یادتونه گفتم 6 ماه پیش خواستگار تلفنی داشتم که ندونسته ردش کردم بعد از طریق اقوام متوجه شدم برادر خانم همسایمون بوده و اون خیلی ناراحت شده که ردش کردم خودش منو دیده و حتی تحقیق هم کرده بود .البته به فامیلمون گفته که چیزی به ما نگه  .بعدش منم  اونو دیدم  و پشیمون بودم که نه گفتم ظاهرا بد نبود اما من میخوام با عقلم تصمیم بگیم .

دوستان چند هفته پیش خواهرش دوباره بحثو باز کرد و کلی از داداشش تعریف کرد که موقعیت مالی عالی داره و غیرت داره و ... بعد گفت دخترم میگه کاش خاله *** رو برای دایی*** میگرفتیم .منو میگفت . منم هیچی نگفتم .

تا اینکه دیروز دختر همسایمون 8 سالشه اما خیلی عاقله .خونمون بود تلفن زنگ زد خواستگار بود مامانم نبود خونه گفتم بعدا تماس بگیره دختره فهمید . گفت خاله بگو نه خواهش میکنم تو باید بشی زن داییم  . داییم خیلی خوبه اما نماز نمیخونه. تازه اومد تلفن برداره به داییش بگه نگذاشتمش ... تا دم در خونه که مامانش اومد دنبالش میگفت خاله بگو نه .

دوستان میدونم که اونا در مورد من حرف میزنن که حتی دخترشون هم ماجرا رو میدونه . ما یه خانواه مذهبیم وقتی گفت نماز نمیخونه خیلی ناراحت شدم چون من رو این مسایل تاکید دارم .
از طرفی اینا کاملا اخلاق و روحیه منو میشناسن حتی مدتها پیش مامانم به خانمه گفته بود دخترم با پسری که نماز نخونه حرف هم نمیزنه چه برسه ازدواج .

دوستان بنظرتون چکارکنم ؟ ایا بذارم پیشنهاد بدن ؟ یا بهش بفهمونم که من با ادمی که نماز نمیخونه ازدواج نمیکنم البته پا میذارم روی دلم .چون فکر میکنم دیگه عقایدش شکل گرفته قابل تغییر نیست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)