سلام دوستای گلم

از وقتی با این سایت آشنا شدم خیلی نگرانتر از قبل شدم

من دخترم و بیست و اندی سالمه، محجبه هستم، الحمدالله چهره خوبی دارم به گفته بقیه، اخیرا خواستگاری برام امده که دورادور میشناسم شون، از نظر ظاهری شاید بین آقایون از 20 نمره 10 بگیرن اما اعتماد به نفس خوبی دارن و آدم مقیدی هستن که  این خصوصیاتشون منو جذب کرده  و ظاهر خیلی دیگه برام نیست، فقط یه موضوعی برام شده کابوس.

من برعکس چهرم اندام زیبایی ندارم، تا دل تون بخواد باشگاه رفتم وزن کم میکنم ولی خوب فرم بدن همونه دیگه البته تو باشگاه همه بهم میگن هیکل شما الان رو بورسه اما اونا بنده رو اولا با لباس میبینن .

دوما پوستمم خیلی مشکل داره حالا برام شده کابوس که بعدا همسرم منو ببینه، خیلی رو خودم کار میکنم ولی درست شدنی نیست که نیست، پوستم ترک داره خیلی زیاد و پاهام مشکل سلولیت داره .

ماساژ رو هم امتحان کردم ولی نشده و ورزش پوستم رو شل کرده، میدونم اعتماد به نفسم خیلی کمه ولی هیچ وقت اینو نشون نمیدم و سعی میکنم با سیلی صورتمو سرخ نگه دارم، اما وقتی دوستامو میبینم که نامزد میشن راحت میرن دامن کوتاه و تاپ میخرن ناراحت میشم، منم دلم میخواد واقعا برای همسرم زیبا باشم و جذاب...

نمیدنم باید چی کار کنم که مشلات چاقی سلولیتی پاهام و شلی و ترک پوستم خوب بشه، اعصابم بهم ریخته گاهی حتی خودم به خودم موقع لباس عوض کردن نگاه نمیکنم، جاهایی از بدن که قراره جذب کننده باشه انگار دفع کننده شده برای خودم حتی...

لطفا هر راهنمایی به ذهنتون میرسه بکنید عصبی شدم واقعا... ناشکر نیستم ولی خیلی راه هارو امتحان کردم و خسته شدم و راهنمایی میخوام ازتون


مرتبط با روش های لاغر شدن:

کاهش وزن با ورزش با وجود داشتن دیسک کمر

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)