سلام

من یه دختر ۲۱ ساله هستم که از سن ۱۶ سالگی نامزد کردم و به تازگی عقد، چند وقت دیگه هم میخوایم عروسی کنیم. مشکل من اینه که همسر من اصلا در طول روز و حتی طول هفته بهم زنگ نمیزنه و حتی پیامک هم نمیده، مگر اینکه من پیام بدم و اون جواب بده، من در یه شهر بزرگ درس میخونم و آخر هفته ها میرم خونه. اون حتی منو هیچ جا نبرده تو این چهار سال، نه سینما، نه کافه، هیچ جا. باید چیکار کنم؟

خانواده ی من مشکلی با بیرون رفتن ما نداشتند، خانواده ی اون هم مشکلی نداشتن و اون حداقل تو طول این چند سال میتونست یه دفعه رو بیاد تو شهر محل تحصیل من که نزدیکه محل زندگیمونه و منو ببره بیرون.

ازش هم پرسیدم و گفته بزار به وقتش، بعد از عروسی و فلان. حتی بهش گفتم چرا بهم زنگ نمیزنه و اون نتوانسته جواب درستی بده. رسم های خانوادگی مون چیزهای عجیبی نیست، اطرافیانم که مثل من هستند در این شرایط نیستند.

مرتبط با سختی های دوران عقد:

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)