سلام
جوانی حدودا 20 ساله هستم. اعضای خانواده م هر کدام به نحوی مشکلات عصبی و فرهنگ نادرستی در ارتباط با دیگران دارند و خودشون هم به این موضوع واقفند.
در طی این سال ها تا جای ممکن در خلاف جهت این رود حرکت کردم و سعی کردم شیوه تعامل مثبت ، صبر و درک روانشناختی زیادی در رابطه با دیگران بدست بیارم به طوریکه دیگر افراد در روابط طولانی مدت به این باور دارند که انسان آرومی هستم.
سوال من اینجاست که... طی پروسه خواستگاری خانواده شخص مقابل به راحتی متوجه این بخش میشن.
با توجه به اینکه من توانایی خارق العاده تغییر جهان رو ندارم آیا این باعث میشه عده زیادی از افرادی که ممکنه به خواستگاریشون برم بعد از مدتی تعامل با اون ها درخواست من رو رد کنن؟
(این به نظر ناعادلانه میاد.)
از زمانی که صرف کردید متشکرم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)