مرم :

سلام

واقعا من از وضع موجود ابراز تاسف میکنم . من خودم قبلا مثه بقیه دوستان فکر میکردم راجع به ظاهرم ولی بیاین واقع بین باشیم یه مقدار الان چند درصد پسرای بالای 30 سال مجردن چرا؟ همین تعداد برا دختر خانما.

من عقیده دارم تمام مشکلات ازدواج باعث و بانیش پسرا هستن بخاطر بی مسیولیتی، آخه مرد حسابی پدر خودت اول جوونیش خونه داشت ماشین داشت؟ کدوم دختری این دوره زمونه میتونه یه جهیزیه کامل بیاره که از تو توقع ماشین و خونه داشته باشه،تو با دوستات بیرون میری و خدا تومن خرج خودت و دوستات میکنی خوب برو زن بگیر با این پوله به فرض برا خانمت هدیه بخر یا نه که اصلا یخچالتو پر از گوشت و مرغ و میوه کن.

با دوستات بیرون میری رستوران میری خداییش چقدر خرج میکنی من جایی زندگی میکنم که جزو شهرهای گرونه و میدونم با 608 هزار تومن نه تو میتونی مثه خونه بابات زندگی کنی نه اون دختر خانم. ولی بهتر از بازی با احساسات دختر مردم نیست؟

بهتر از گناه کردن نیست بهتر از صیغه کردن نیست. کدومتون به دختر مورد علاقه تون گفتین میخواین ازدواج کنین اون ردتون کرده رک بهتون بگم اگه عرضه و جربزه داشته باشین حتی اون دختر پولداره هم زنتون میشه ولی اگه فوکولی باشین نه.

حالا میرسیم به دخترا ؛

 خواهر من شما خونه بابات شاید همه چیز داشته باشی ولی کم پیش میاد تو این دوره زمونه که دلت نخواد با یه پسر همدم باشی، اینو میگم چون میدونم به هر حال دخترام نیاز جنسی دارن، بیا اول از همه به خورده حجابتو رعایت کن چون واسه پسرا مهمه دوما اینکه باور کن با شوهرت زندگیتو بسازی بهتر از  اینه که زندگی اماده بیاد سراغت .

چون اونجوری لطفی نداره . من خانواده مرفهی دارم. شاید دارم از روی شکم سیری اینا رو میگم ولی باور کنید اگه پسری پیدا بشه که نه خودش و نه خانواده ش پول نداشته باشن و حتی سی سال دیگه هم نتونن برام این وضعیت رو فراهم کنن ولی با خدا و با عرضه باشه خدا شاهده زنش میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)