سلام.

من یه دختری رو میشناسم که 25 سالشه. این خانم خیلی دوس پسر داشته و کلی با پسرا گشته. اون همکار من هستش و میشناسمش.

بارها نصیحتش کردم تو گذشته ولی حرف گوش کن نبود. اما الان نزدیکه چهار، پنج ماهه که دیگه اصلا از این کارا نمیکنه و ترک کرده. خودش بهم گفت پشیمونه. اون رابطه جنسی با هیچ کدوم از پسرا نداشته و فقط در حد بیرون رفتن و خوش گذرونی بوده. الان یه آقایی از این خانم خوشش اومده. از گذشتش هیچی نمیدونه. الان اومده پیش من که در مورد همکارم راهنماییش کنم و بگم چجور دختریه! حتی ازم خواسته که با هاش درمورد درخواستشون صحبت بکنم. اما من نمیدونم چکار کنم! آیا لازم بهش از گذشته بگم؟ و اینکه اون خیلی و بیش از اندازه با پسرا گشته ! من باید چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)