سلام
با پسری که درس نمیخونه باید چیکارد کرد؟ پسری دارم 14 ساله که اصلا به درس علاقه ای نداره باید چیکار کنم ؟

خیلی کینه ای هستش ! هیچ حرفی رو فراموش نمیکنه ! و زود عصبانی میشه ! عصبانیتش جوری نیست که چیزی رو پرت کنه نه جوری که خود خوری میکنه ؟ چطور با این رفتارش کنار بیام .؟
به همه چیز حساسه !! چطور به درس خوندن تشویقش کنم؟ و چطور عصبانیت شو کنترل کنه؟

ممنون

مرتبط:

میخوام برگردم به خود واقعیم، واقعا دلم گرفته ...

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

چکار کنم دخترم برای درس خوندن انگیزه پیدا کنه ؟

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)