سلام

این مطالب رو برای خودم می گم ، به کسی برنخوره.
دوستان ،خدا اینقدر به ما نعمت داده ولی ما متوجه نیستیم و وقتی از دستشون میدیم تازه یاد بالاسری خود می افتیم.

 متاسفم که این وبلاگ داره به حاشیه میره و به جای اینکه محلی باشه برای رفع مشکلات خانوادگی و ازدواج و ....تبدیل شده به ....
اینا نمونه هایی از پست های چند روز اخیر هست ...
دقت کنید :
1-همیشه نسبت به کسایی که پاهای لاغر دارن غبطه می خورم .
2-از خدا می خوام هفت سانت بزرگتر شم تا بتونم زن بگیرم
3-چند درصد دختری با این مشخصات مد نظر پسراست ؟
و.....
من  نظرم رو میگم اگه درست بود خدا روشکر که در خط مستقیم هستم،  اگه هم غلط بود خوشحال میشم بقیه منو به راه مستقیم بیارم .

اخه خواهر و برادر گلم این چه حرفیه می زنی . یعنی خدا که می خواد روزی بده خط کش میزاره و سانت می کنه ؟ یعنی اگه به جای هفت سانت 6 سانت بزرگتر شی کسی بهت زن نمیده؟

خیلی زوج های کوتاه قد بودن که خوشبخت شدن و خیلی ها با ظاهر زیبا و اندام متناسب که کارشون به طلاق کشیده . زندگی خیلی راحت تر از این چیزایی هست که ما فکر می کنیم ولی ما سختش کردیم . از نظر من هیچ چیز زشت نیست . اگه هم زشته ، زشتی از نگاه ماست. ای کاش نگاه ما زیبا باشه . مگه غیر از اینه که " ان الله جمیل و یحب و الجمال "
خدایی که زیباست می شه چیز نازیبا خلق کنه. ؟؟حتی همون سوسکی (!! )که من و شما ازش بدمون میاد زیباست. چون مخلوقی از مخلوقات اون هست .

 "همیشه نسبت به کسایی که پاهای لاغر دارن غبطه می خورم . "

می نالیدم که کفش ندارم مردی را دیدم که پا ندارد.
ما فقط یاد گرفتیم جمله ها و پند های قشنگ رو یا بزنیم به در و دیوار اتاق یا هم  روزی هزار تاشو بزاریم توی صفحات اجتماعی . اصلا زندگیمون شده این چیزا ولی در عمل .... ):

من نمیدونم این برنامه های تلویزیون مثلا همین ماه عسل که بعضی ها رو دعوت می کنه پس واسه کی ساخته می شه؟ واسه ما که درس بگیریم .به خاطر نداشته هامون ننالیم و به خاطر داشته هامون هم بقیه رو مسخره نکنیم و همش خدا رو شکر کنیم .

 خدایا شرمنده توایم به خاطر این ناشکری ها . خیلی ها در حسرت پا هستن که راه برن ولی ما دنبال چه چیزایی هستیم . خواهرم اونی که قرار قسمت ادم باشه ، خدا طوری سر راه ادم قرار میده که مهر دو طرف،  توی دل هم می شینه و دیگه نگاه دور ران ، بازو ، کمر و ... نمیکنه . مگه باشگاه بدنسازی و انتخابی تیم ملی وزنه برداریه؟

یه ضرب المثل داریم که " علف باید به دهن بزی شیرین باشه " حالا من بیام نظر بدم من پای لاغر یا چاق دوست دارم به حال شما تاثیری داره ؟

و در مورد بعضی ها که میان مشخصات فنی میدن :
قد...، سایز .. ، رنگ مو ... رنگ چشم ..... خوب که چی ؟ جرا ادم اینقدر خودشو بیاره پایین ؟ اینا یه زنگ خطره. یعنی من و جوونای امثال من دنبال ظاهر هستن .به خدا ظاهر تموم شدنیه . چند سال ادم قراره جوون بمونه. علت خیلی از طلاقا اینه که ما زن و مرد خودمون رو با دیگران مقایسه می کنیم. اصل دله که باید زیبا باشه .

همه حدیث امام صادق  رو در مورد ازدواج فقط به خاطر زیبایی زن رو دیدیم و نیازی نیست توضیح بدم.

ما دین کاملی داریم ولی متاسفانه وقتی پای عمل می رسه می گیم اونا پیغمبر و امام بودن! یا یه موقع هایی از رو خجالت به دستور اسلام عمل نمی کنیم . این که پیامبر بلال سیاه پوست رو میکنه موذن یعنی چی ؟ این که با زنی بزرگتر و البته پاکدامن ازدواج می کنه یعنی چی ؟ این که همسر امام علی خیلی ازشون کوچکتره یعنی چی؟

این حضرت زهرا توی سن کم مادر چند تا فرزند هست یعنی چی ؟

یعنی به بزرگی و کوچکی و ... نگاه نکنیم . به سیاهی و سفیدی نگاه نکنیم . زندگی مثل یه رودخونه هست که همیشه جریان داره و خیلی از مسائل کوچیک رو در خودش حل می کنه . زن و شوهر فقط واسه این دنیا که نیستن . ببینیم چی واسه اون دنیامون نگه داشتیم. اقا یا خانوم شما همسر  شوهرت رو از خوت راضی نگه دار اون دنیا که بهشت نصیبت شد بگو خدایا یکم چاق ترش کن یا ... نمیدونم از این حرفا ! اینجا این چیزا رو نگو . اولا ظرفیت هر ادم فرق می کنه .شاید توی وبلاگ همه مشخصات من رو بپسندن ولی اون کسی که اخر باهش میرم زیر یک سقف اصلا این معیارهای دوستان رو قبول نداشته باشه .
من فکر کنم خیلیا این جمله اول وبلاگ رو نمی خونن "

پاسخ هایی که در وبلاگ خانواده برتر ارائه می شوند جنبه مشورتی دارند ." دوستان عزیز هر موضوعی نیاز به مشورت نداره.بسپاریدش به خدا خودش حل میکنه .

خیلی حرف داشتم.ولی اولا نمیدونستم که درست میگم یا غلط بعدشم می دونستم اگه طولانی بشه کسی نمی خونه .

پاورقی : "اگه به دلتون نشست خواهشا  واسه اونی که خیلی دوستش دارم  یه صلوات بفرستید. فراق و نرسیدن خیلی سخته برام دعا کنید."

خدایا راضی ام به رضایت.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)