سلام

پسر مذهبی هستم 23 ساله
میخوام بدونم دختر خانومی هست این جا که پوشیه بزنه...
من به مادرم گفتم فقط با دختری ازدواج میکنم که پوشیه بزنه و گرنه اصلا ازدواج نمیکنم ، شده مجرد ام میمونم تا آخر عمر .
مادرمم میگه مگه دختری هس پوشیه بزنه...
راستش من تو این 23 سال دختری که پوشیه بزنه تا حالا ندیدم...
مادرم راس میگفت
به خدا هم گفتم
من خودمو پاک نگه داشتم که دختر پاک نصیبم شه
از وقتی فهمیدم خود ارضایی بده تو 17 سالگی ترکش کردم

که همسرم یا خواهرم گرفتارش نشن...
واقعا این حق منه دختری که میخوام باهاش ازدواج کنم پوشیه بزنه
کسی هست پوشیه بزنه؟


مرتبط:

نظرتون در مورد پوشیه زدن چیه؟

گاهی اوقات به خاطر نگاه های بعضی ها دوست دارم پوشیه بزنم

چند نفر از خواستگارانم طلبه هستند شاید ازم بخوان که پوشیه بزنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)