سلام
دختری مجرد هستم زیر بیست سال . و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته ای دینی مذهبی هستم .
چادر میپوشم و سعی میکنم صورتم را هم بپوشانم چون دوست ندارم نامحرمی به صورتم جذب شود .
میخواستم بپرسم اگر مقنعه مشکی ام از چادرم بیرون باشد جذابیت کمتری دارد ؟ و میخواستم نظرتون راجع به پوشیه بدونم ؟؟ چون تعدادی از خواستگارام طلبه هستند شاید ازم بخوان که پوشیه بزنم ، ولی چون چشام درشت و مشکی اند و مژه هام بلند نیستند اما زیادند ، پوشیه جالب نیست!

حالا به من بگید :

1- پوشیه بزنم ؟
2 - مقنعمو از لبه ی  چادرم  بیرون بیارم‎ و چشم و ابرومو بپوشونم ؟
3 - با چادر رو بگیرم؟

مرتبط:

اینجا دختر خانومی هست که پوشیه بزنه؟

نظرتون در مورد پوشیه زدن چیه؟

گاهی اوقات به خاطر نگاه های بعضی ها دوست دارم پوشیه بزنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)