سلام

سایتتون مذهبی هست ولی به من منطقی جواب بدید

من و نامزدم بعد دو سال دوستی قصد ازدواج کردیم الان بعد از این که اسما به نام هم شدیم عوض شده میگه علاقم بهت بیشتر شده ولی من راضی نیستم دو سال زندگیمو پاش گذاشتم!

حالا مثلا به من گیر میده واسه حجاب و نامحرم و کوتاه بلندی مانتو و شلوار تنگ و مو و کلی چیزای دیگه . من به اینجور ارتباط ها اعتقاد نداشتم چیکار کنم ؟

چک کردناش اشکال نداره برام ولی از نظر اینا مخصوصا اعتقادی باهاش کنار نمیام دعوامون میشه بهش میگم خب میرفتی با یکی از چادریای اطراف خودتون که نمازخون اینا باشه ازدواج میکردی میگه داری بهم توهین میکنی من تو رو دوست دارم!

به من پیله کرده باید نماز بخونی چادری بشی نمیشی حجاب داشته باشی بهش میگم اقا لا اکراه فی الدین! میگه بر خودت کردی خیلی هم با من اکراه فی دین! پدر منو در آورده که ی دقیقه حرف نمیتونیم با هم بزنیم سر اینا دعوامون میشه!

عاشق همم هستیما یه روز حرف نزنیم با هم دق میکنه گریم میگیره اصلا! من عروسی جدا دوست ندارم میگم باید مختلط باشه میگه خانوادم! میگم مهمونی اینجوری میگه اونجوری! دینو ولش کنین چون من قبولش ندارم اگر میشه در موردش منطقی به من بگید چیکار کنیم با هم کنار بیاییم هر دومونم روابط ازاد قبلی داشتیم از همه چیز همم باخبر بودیم .

مشکلمون اصلا سر این نیست شاید یه وقتایی منو چک میکنه ولی من ناراحت نمیشم خب مرده دیگه . منم مشکلی ندارم نگران باشم میگم مشکلاتمون اعتقادیه که من به اعتقاداتش احترام میگذارم ولی کاریشون ندارم اون میخواد منو عوض کنه! من دوست ندارم قرارمونم نبوده!

کمکم کنید پلیزززززز


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)