سلام

من دبستان و راهنمایی همیشه معدلم 20 بود و هیچوقت حتی یک درصد هم کمتر نشدم. خانواده ی خوبی هم داشتم و کلا مشکلی نداشتم. اول دبیرستان که بودم یه پسر بی خانواده برام حرف در آورد و به داداشم گفته بود خواهرت با فلان پسر دوسته.

داداشم خیلی به من اعتماد داشت و وقتی ازم پرسید که این درسته یا نه و من گفتم نه،باور کرد و بخاطر همین کاری با اون اقا پسری که گفته بودن با من دوسته نداشت ولی رفت و اون پسری که حرف دراورده بود رو زد...

اونم شکایت کرد و دیه خواست و ماام دیه رو دادیم... پدر من همون شب که فهمید برام حرف دراوردن سرم داد زد برای اولین بار... من کاری نکرده بودم و قسم خوردم که حتی اون اقا پسر رو نمیشناسم و ندیدمش تا حالا.

من خیلی شکستم سر این موضوع و دیگه نمیتونم درس بخونم. اول دبیرستان ترم اول معدلم بالای 19/5 شد ولی از اسفند ماه که این قضیه پیش اومد دیگه درس نخوندم و معدلم به 16/5 رسید.

دوم دبیرستانم نخوندم اصلا و حتی یه درسم رو افتادم. الان سومم و امسالم اصلا درس نمیخونم. نه که نخوام ها، میخوام و نمیتونم.. همش حس میکنم خانوادم بهم شک دارن.

حس که نه واقعا شک دارن. تنها کسی که پشتم بود داداشم بود که اونم حالا رفته سربازی و دیگه کنارم نیست. خیلی احساس تنهایی میکنم. تو خونه حتی یه کلمه ام حرف نمیزنم.. میشه کمکم کنین؟

کسی این تجربه رو داشته؟ کسی تونسته خودشو بکشه بالا؟ من چکار کنم؟ چجوری درس بخونم؟ چجوری دیگه یه دختر افسرده نباشم؟ مادرم تا میبینه درس نمیخونم میگه پس چرا نمیذاری خواستگاراتو راه بدیم تو خونه؟ یا درس بخون یا شوهر کن. ولی من نمیخوام اصلا اوضاع روحیم خوب نیست که بخوام حتی به ازدواج فکر کنم.

خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)