فرض کنید خواستگاری دارید که چند جلسه اومده و چون شرایط اولیه همو پسندید تصمیم می گیرید برای مدت چند ماه با هم آشنا بشید , فرض کنید یک مدتی هم از این آشنایی گذشته و نظرتون نسبتا مساعده , حال یک خواستگاره دیگه زنگ بزنه و شرایطشم خوب باشه , یعنی شاید بهتر از مورد فعلی , ایا می گید بیاد یا نه , و اگر اومد و خوب بود اونم باهاش بیرون می رید برای آشنایی یا خیر ؟

یعنی سوالم اینه که آیا می تونید و این کار رو می کنید که به چند نفر هم زمان فکر کنید و چند تا پروژه رو هم زمان جلو ببرید و به همشون فکر کنید و ...

و سوال من از اقایون هم اینه که اگر بفمید دختری که ازش خواستگاری کردید و دارید برای اشنایی چند ماه می رید و می یان و شاید 2 نفری بیرون هم برید و بفهمید در این مدت با 1 یا چند خواستگاره دیگه هم این آشنایی رو داره و با اونا هم تا مراحل بالا اومده ایا براتون مهمه یا نه و اگر اره در چه حد ؟ 

همین سوال رو برای خانم ها هم دارم و جای خانم و آقا عوض بشه , یعنی پسری که برای خواستگاری از شما اومده 2-3 جلسه و قراره با هم آشنا بشید بعد چند ماه بفمید با 2-3 تا دختر دیگه هم داره آشنا می شه هم زمان و به خواستگاری اونا هم رفته و داره باهاشون بیرون می ره که آشنا بشه و بهترین و انتخاب کنه ؟ ایا براتون مهمه یا نه و اگر اره در چه حد و واکنشتون چیه ؟ و سوالم از اقایون هم اینه که همچین کاری رو می کنند یا خیر و هر جوابی می دند چرا ؟

ببخشید اگر سوالاتم یکم سخت مطرح شد و یک جوارایی همش فرضی بود ! ؟

با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)