من دکترای یک رشته مهندسی هستم و کارم هم تخصصی و مجرد هستم. در اتاقی که کار می کنم یک آقای دیگر هم هست که کار من را انجام می‌دهد ولی حتی سلام علیک هم نداریم.

خیلی دوست دارم با ایشون هم صحبت شوم تا از تجربیات هم استفاده کنیم. ایشون هم یک بار یه سوال خیلی بی ربط کرد تا این جو سنگین را بشکند ولی من سختم هست با آقایون صحبت کنم برای همین نذاشتم این جو بشکنه چون بعضی آقایون زود صمیمی میشن و ما هم دو نفر تنها هستیم تو اتاق و ایشون هم گاهاً خیلی نگاه می کنه.

البته ۵ ۶ سال از من کوچک‌تر هستند. با همکار قبلی هر روز یه سلام علیک الکی داشتیم که برام خیلی خوشایند نبود ترجیح می دادم همین هم نباشه. ولی چون دانش این همکار جدید با من یکسان هست خیلی دوست دارم اطلاعات رد و بدل کنیم.

به راحتی می تونم فضا رو بشکنم ولی شک دارم که در نهایت مفید واقع خواهد شد یا نه. نمی خوام فقط الکی برای همیشه سلام علیک داشته باشیم بدون کوچک‌ترین فایده‌ای.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)