سلام

بحث من درباره خانم ها نیست. بالاخره خودم خانمم و همجنسان خودم رو تا حدودی میشناسم. خوبه این سوال رو آقایون جواب بدن راستی حسینی، و انتظار دارم ازشون صادقانه جواب بدن ولی استقبال میکنم از نظرات خانم های محترم همچنین. بالاخره بعضی هاشون ممکنه مردها رو از خودشون بهتر بشناسن. هیچی بعید نیست واقعا. میرم سر اصل مطلب. 

سوالم رو با یه موضوع کلی میپرسم، اما مثال پاراگراف آخر سوالم رو هم بخونید لطفا دوستان. شاید بهتر کمک کنه توی نظراتی که میدید.

واقعیتش میخوام بدونم آیا این درسته که آقایون وقتی دختر خانمی رو دوست دارن ممکنه باهاش کمتر احساس راحتی کنن؟، این اصلا صحت داره؟، میشه تجربه هاتون رو بگید از اینکه مثلا کسی رو دوست داشتید و باهاش راحت نبودید و نتونستید راحت باشید باهاش؟، آیا این عدم احساس راحتی باعث شده اصلا قید طرف رو بزنید و یا کار دست تون بده؟، مثلا دختره احساس کرده باشه نخوایدش و اونم دلسرد شده باشه؟

بذارید یه مثال بزنم؛

مثلا توی همین اینستاگرام خدا وکیلی پست های اونی رو بیشتر لایک میکنید که باهاش راحتید یا اونی که احساس نزدیکی و راحتی نمیکنید باهاش و بین تون حریمی هستش؟، بیشتر برای اونی که راحت هستش باهاتون کامنت میذارید یا اونی که برعکسه؟، شده کسی رو بخواید اما هی دو دو تا چهار تا کنید که کامنت براش بذارم یا نه؟، توی دایرکتش برم یا نه؟، و برعکس مثلا با کسی که خودش راحت تره باهاتون و پست هاش بازه و آدم شل و ولی هست بیشتر دایرکت و پی ام و اینا میدید؟

دیگه فکر کنم تونسته باشم منظور سوالم رو خوب برسونم. ممنون از جواب هاتون.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)