با سلام

من نوزده سالمه و به تازگی صورتم خیلی جوش زده ( فکر میکنم شروعش باشه) تا 6 ماه الی 1 سال دیگه خوب میشم، خیلی بخاطر این میترسم کسی که دوستش دارم رو از دست بدم، لطفا کمکم کنید من چکار کنم؟

آقایون آیا این مسئله خیلی براشون مهمه؟

اینو بگم که دختر زیبا و خوش اندامیم و هیچ لکه ی پوستی دیگه ای روی بدنم ندارم اما جوش های صورتم فوق العاده اعتماد به نفسم رو گرفتند.

آیا آقایون ممکنه بخاطر جوش صورت دختری رو نپسندند؟

سوال دو: خانمهایی که درمان شدند میشه کمکم کنند تا این مسئله زود تر برطرف بشه؟

واقعا از این مسئله دارم رنج میبرم.

پیشنهاد :

نگرانی بابت عکس العمل همسر آینده به خاطر جوش های بدن

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟

فکر نمی کردم در خواستگاری جوش های صورتم به چشم بیاد

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

توصیه های تجربه شده در مورد رفع جوش های صورت و بدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)