سلام

من حدود چهار ماهه که با پسری اشنا شدم . توی شهر ما رسمه که جلسه اول خواستگاری پسر نمیره و فقط مادر داماد میره ببینه دختر رو میپسنده یا نه! هفته پسش مادر این اقا اومد خواستگاری من وقتی رفتن از اون اقا پرسیدم که چی گفتن راجع به من ؟ گفت که گفتن صورتش خیلی جوش داشت البته نظر من مهمه براشون که منم پسندیدمت .

 اما من از اونروز بشددددت ناراحتم, من جلسه خواستگاری اصلا ارایش نکردم چون نمی خواستم و همچنین فکر نمی کردم این مساله به چشم بیاد!!! حالا اگه دوباره زنگ زدند به نظرتون چیکار کنم؟ دفعه بعدی که اومدن ارایش کنم؟

 من مراعات غذایی هم میکنم اما جوش و اکنه میزنم و خودم هم به دنبال یک درمان قطعی هستم اما در حال حاضر اصلا وقتشو ندارم تا چند هفته دیگه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)