سلام

من ۳ ماهه که عقد کردم ولی نامزدم تا الان هیچ هدیه ای برام نگرفته . مثلا روز تولدم فقط یه تبریک گفت . دریغ از یه شاخه گل ، یا شب یلدا برام هیچی نیاوردن خانوادش پاگشا بهم ندادن جالب اینجاس هر چی هم فامیلاشون بهم پاگشا داده بودن همشو ازم گرفت و پس نداد .

منم اصلا به روی خودم نیاوردم و چیزی بهش نگفتم . اینا رو گفتم تا اینو بگم چند وقت دیگه تولدشه موندم براش کادو بگیرم یا اینکه مثل خودش فقط یه تبریک بگم ؟ راستش خیلی ازش دلخورم مخصوصا از خانوادش، نمیدونم چیکار کنم .

منو راهنمایی کنید بهترین کار چیه ؟ کادو بگیرم براش یا خودمو بزنم به بیخیالی؟


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)