با سلام و خسته نباشید

بنده سوالی درباره تغییر سن شناسنامه ای داشتم ( حالا بحث کاهش یا افزایش فرقی نمی کنه). می خواستم بدونم تا حالا کسی به ثبت احوال مراجعه کرده و دادخواست تحویل دادگاه داده برای تغییر سن ؟ میشه لطف کنید تجربیاتتونو در این زمینه بنویسید؟ مدارک تحصیلی رو هم استعلام می کنن در تغییر سن؟ یا باید خودمون بریم پیداشون کنیم و بیاریم به دادگاه تحویل بدیم؟

اگه کسی تا حالا یه همچین تغییری رو در شناسنامه خودش داده لطف کنه تجربیاتشو هم واسه ما بنویسه؟ آخه واقعا یه اختلافی توی شناسنامم هست که برام مهمه اما واقعیتش راه و چاهشو نمی دونم.

از طرفی به وکلا مراجعه کردم اکثرشون پول کلانی ( منظورم چهار پنج میلیونی که واسه ما فقرا کلان محسوب میشه ) می خواستن ولی من ندارم و می خوام خودم پیگیری کنم مشکلمو. برای همین به تجربه نیاز دارم در این زمینه. ممنون میشم.

یا علی

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)