سلام
چرا میگن اطلاعات عمومی مون بیشتر باشه خوبه، مهران مدیری تو برنامه دورهمی از مهمون ها سوالاتی می پرسی به نظر شما دونستن این چیزها مهمه و چه تاثیری تو زندگی ما داره؟، مثلا دونستن این که فلان کارگردان کدوم فیلم رو ساخته، یا فلان بازیگر کدوم فیلم و بازی کرده؟
من فکر می کنم دونستن سوالاتی که مهران مدیری می پرسه وقت تلف کردنه، این ها چه تاثیری تو زندگیه ما داره، به نظر خودم ما باید چیزهایی رو بدونیم که تو زندگی مون به درد بخوره، مهارت های زندگی، طرز برخورد با اعضای خانواده، راه های کسب در آمد، مهارت تصمیم گیری و پس انداز، خودشناسی و شناخت دیگران ...
چیز هایی بدونیم به درد این دنیا و اون دنیامون بخوره، خدا رو بیشتر بشناسیم و در مورد زندگی ائمه مطالعه کنیم و زندگی نامه افراد موفق رو بخونیم و کتاب های روانشناسی بخونیم، چیزهایی که کمک کنه هدف هامون رو پیدا کنیم.
چیز هایی که کمک کنه زندگی خوبی داشته باشیم و به آرزو هامون برسیم، به نظر شما دونستن بعضی چیزها وقت تلف کردن نیست؟ منظورم رو متوجه شدین؟ 

پیشنهاد:

در جمع اقوام شوهرم احساس غریبی می کنم

برای خودم ارزش و شخصیتی قائل نیستم

برای بالا بردن اطلاعات عمومی از کجا باید شروع کرد ؟

با 22 سال سن، در حد یه دختر 10 ساله هم نمیتونم حرف بزنم

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

میشه سلام و احوال پرسی کردن رو یادم بدید ؟!

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)