سلام
من روابط عمومیم خیلی پایینه ، میرم تو یه مجلسی نمیتونم با کسی دوست بشم یا اصلا با کسانی که میشناسمم خوب حرف بزنم ، خودم رو گم میکنم . یکی حالم رو میپرسه میگم مرسی شما چطورید ؟ همین !

دوست دارم طولانی حرف بزنم سر زبون دار باشم ، شیطوون باشم اما ...، البته تو جمع این جوری میشم پیش خونوادم و دوستان صمیمیم خوبم... جمله بندی کوتاه دارم. اطلاعات از هیچ موردی ندارم که با کسی وارد صحبت شم ...

اطلاعات عمومیم پایینه اونقدر دوست دارم در مورد موضوعات مختلف حرف بزنیم و نظر بدم ، اما هیچی نمیدونم .  20 سالمه چیکار کنم؟

دوست دارم اطلاعات عمومیم رو قوی کنم از کجا شروع کنم؟ دوست دارم حرف هام طولانی بشه کل کل کنم حتی ...


مرتبط:

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

میشه سلام و احوال پرسی کردن رو یادم بدید ؟!

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)