سلام دوستان

دوستان میخواستم ازتون تشکر کنم. من دختریم بیست ساله که امسال وارد دانشگاه میشم . دوستان من تو گرداب هوس ها افتاده بودم و داشتم زندگیم رو نابود میکردم .

فشار بلوغ و فشار جنسی که بی نهایته. من حتی از صدای پسر ها هم لذت میبرم چه برسه بودن در کنارشون . عاشق پسرام . جنس مذکر . اینا همش نیاز  عاطفی و جسمیه . تو رو خدا سرزنشم نکنید بخدا دست خودم نیست که انقد به جنس مخالفم علاقمندم.

بچه ها طوری غرق در این افکار هوس الود شده بودم که نزدیک بود خودمو بدبخت کنم و کم بیارم . من تا حالا با هیچ پسری رابطه نداشتم. نزدیک بود کم بیارم. واقعا میخواستم با پسرا ارتباط برقرار کنم که اومدم حرفای شما رو خوندم که چقدر از عواقب و نتایج ناخوشایند دوستی با پسر گفتید و این طوری بود که چشم و گوشم باز شد. بچه ها شما منو نجات دادید.

واقعا ازتون ممنونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)