سلام
من 26 ساله هستم . 1 ساله عقد کردم و همسرم هم 28 سالشه مشکلی که دارم اینه که تازگیا فهمیدم اون قدرایی که به نظر میرسه صداقت نداره مثلا همیشه به من میگه تو با این پوست و چهره ای که داری نیازی به ارایش نداری این جوری شیک تری این زنایی که همه جاشون عمله خیلی سطح پایینن و اینا ، ولی خودم با چشای خودم دیدم تو مهمونی یا هر مراسمی چشاش سمت همون جور دختراس که مسخرشون میکنه یه جورایی اون جور دخترا با اون همه ارایش توجهشو جلب میکنن .
واقعا نمیدونم الان دقیقا کدوم طرفیه ؟ ارایش کنم یا نه ؟ بعد هم از اونجایی که از دوران دانشجویی ایشونو میشناسم میدونم که قبلا اهل دوست دختر بودن یعنی یه جورایی هم از نظر موقعیت اجتماعی و ظاهر در سطح دانشکده مطرح بودن.
ایشون یه دوست دختر داشتن که همه اینو میدونستن و در کل دانشگاه مطرح بودن اون دختر خانوم یه جورایی به اصطلاح داف بود با ارایش جراحی و ... .
 ولی بنا به دلایلی رابطشون تموم شد بعد هم که سمت من اومدن من با هیچ پسری هیچوقت دوست نبودم اصولا به پسرها رو نمیدادم . با اصرارهای ایشون قبول کردم و بعد یه مدت نامزد کردیم حالا همیشه نگرانم که اون دخترو دوست داشته یا هنوز داره ؟ نکنه دخترای اون شکل و ارایش رو ترجیح میده ؟

مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟

نگاهم ناخودآگاه به قسمت های خاص بدن خانم ها میره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)